NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan

masa pelepasan:2024-01-21 14:59:17 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:464

Petua teras:Naimeiheng,Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengang

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

NaimeihengSelepas jambatan papan bimbit tiba, bila membuka pakej untuk mengumpulnya, sila sahkan sama ada data teknikal rawak selesai, sama ada komponen rawak, alat dan aksesori sepadan dengan katalog, dan sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat. Dan membuat rekod penerimaan.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

MangenReason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak,NaimeihengJembatan naik bimbit hidraulik, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Jembatan penerbangan hidraulik telah digunakan secara luas di setiap sudut kehidupan sosial, dan aplikasi mereka semakin luas. Sistem hidraulik adalah komponen penting mesin angkat. Menjaga sistem hidraulik dengan baik membantu untuk memastikan penggunaan selamat mesin angkat dan memperpanjang jangka hidup lif. Oleh itu, kita perlu menguasai pemeliharaan yang betul.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Harga yang boleh diterimaAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding

Blok brek peralatan.


NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan



Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

asetIa dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

Frekuensi alam sumber udara stabil, jadi prestasinya juga stabil, yang bermakna sumber udara lebih dekat dengan keadaan yang ideal. Bagaimana sumber udara mengubah tekanan udara dalam beg udara dengan beban yang berbeza untuk mencapai tujuan untuk menjaga jarak antara tubuh kereta dan permukaan jalan tidak berubah. Tombol ketinggian yang dipaparkan melayani tujuan ini. Tombol tinggi ditetapkan pada bingkai dan tongkat sambungan disambung ke jambatan boarding hidraulik. Tombol ketinggian mempunyai dua tombol, iaitu tombol muatan untuk bekalan udara dan tombol pembebasan udara untuk bekalan udara. Dua tombol ini sama- sama disambung oleh tongkat. Apabila muatan kereta meningkat, jambatan naik bergerak dekat dengan bingkai, tongkat sambungan meningkat. Apabila mekanisme tongkat sambungan membuka tombol muatan, udara mampat masuk ke sumber udara, dan bingkai dan badan meningkat sehingga tinggi badan dikembalikan.

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan,NaimeihengJembatan boarding yang boleh dikembalikan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length,NaimeihengJembatan penerbangan teleskopik, slope, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.


Hak cipta dan notis:
1. NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian NaimeihengHarga Jembatan NaikCiri penggunaan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Naimeihengmengesyorkanberita
NaimeihengBerita terkini