NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • masa pelepasan:2024-04-11 09:43:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:340
  • Penerangan pantas:

    Naimeiheng,Therefore, lock the fault point it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,

Kandungan artikel

Therefore, lock the fault point it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas,NaimeihengPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

NaimeihengBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

VrilissiaTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,NaimeihengPengubah dan pengubah kotak, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kepastian KualitiPembuat pengubah kuasa

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Pembuat pengubah kuasa


NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

queryAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Transformer

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

NaimeihengMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,NaimeihengPenukar 16 kV, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

NaimeihengMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk memberi anda NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk oleh syarikat kami, perkhidmatan NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk. NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NaimeihengTransformer transmisi kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!